Pomoc

Produkt: Finansowanie podatków i ZUS  

Jak działa BRUTTO?

Brak gotówki uniemożliwia Ci terminowe opłacenie podatków i składek ZUS?
Usługa finansowania należności publiczno-prawnych przez BRUTTO to rozwiązanie, które pomoże Ci uporać się z problemami z płynnością finansową.

Korzystając z finansowania przez BRUTTO, zyskujesz limit, który działa na zasadzie kredytu odnawialnego. Dzięki niemu możesz swobodnie spłacać swoje zobowiązania. Proces wnioskowania o finansowanie należności publiczno-prawnych, weryfikacja i podpisanie umowy przebiegają całkowicie online. Wystarczy, że w formularzu wskażesz nam, na opłacenie którego podatku lub składki ZUS potrzebujesz pożyczki. W ciągu 2 godzin prześlemy CI pieniądze, dzięki którym uregulujesz należności do US lub ZUS. Pożyczkę spłacisz nam w dogodnych dla Ciebie ratach: 3, 6, 9 lub 12 płatnych do 10 każdego miesiąca.

Kto może być użytkownikiem serwisu?

Serwis skierowany jest do osób pełnoletnich posiadających pełną zdolność do czynności prawnych i posiadających rachunek w banku, dowód osobisty, własny telefon komórkowy oraz adres e-mail. Użytkownikiem BRUTTO może być osoba prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, spółkę cywilną lub spółki z o.o. oraz akcyjne.

Jak zgłosić należność publiczno-prawną do finansowania?

Aby zgłosić należność do finansowania, wystarczy zarejestrować się w BRUTTO i złożyć wniosek poprzez formularz dostępny po zalogowaniu w serwisie. Proces finansowania odbywa się całkowicie online.

Które podatki i składki mogę zgłosić do finansowania?

Udzielamy pożyczek na opłacenie podatków do US (VAT-7; VAT-7K; PIT-5; PIT-5L; PIT roczny) oraz składek ZUS.

Czy mogę finansować zaległe zobowiązania?

Finansujemy należności opóźnione o maksymalnie jeden miesiąc.

Jakie dane są potrzebne do złożenia wniosku?

Do zgłoszenia wniosku potrzebujemy znać kwotę należnego podatku lub składki ZUS na spłatę których udzielimy Ci pożyczki.
Dane te otrzymamy za Twoją zgodą albo od platformy do księgowości, z której korzystasz albo poprzez wgranie przez Ciebie historii rachunku bankowego, na którym widoczne będą przelewy do US lub ZUS za poprzednie miesiące.

Oprócz tego konieczne będzie podanie Twoich danych kontaktowych i podstawowych danych na temat Twojej firmy.

Jaki jest koszt usługi?

Koszt finansowania zakupów ustalany jest indywidualnie po złożeniu wniosku. Uzależniony jest od ilości wybranych rat, kwoty finansowania oraz oceny Twojej firmy. W wysokość raty wliczony jest koszt usługi. Raty niezależenie od ich liczby są równe i spłacane do 10-tego dnia każdego miesiąca.

Kiedy otrzymam przelew pożyczki na opłacenie należności?

Pożyczkę otrzymasz przelewem ekspresowym w dniu zaakceptowania wniosku i zawarcia umowy.